ادسون آرانتس دو ناسیمنتو (پله)”

موفقیت اتفاقی به دست نمی آید. باید برای آن تلاش کنیم، استقامت به خرج بدهیم، یاد بگیریم و از همه مهم تر آنچه را انجام می دهیم دوست داشته باشیم.

هزینه اشتراک پنل مشاوره برای شاغلین حوزه مالی

دسترسی آسان به شناسه عمومی کالا و خدمات

شما فقط به پیشرفت در کار خود تمرکز کنید …

همانطور که می‌دانید با توجه به قوانین جدید نظام مالیاتی کشور، نیاز آموزش هرچه بیشتر احساس میشود. یک حسایدار یا کارشناس مالی باید در هر شرایطی به کسب دانش و مهارت های لازم در حوزه مالی و مالیاتی فعالیت داشته و یک همراه کاربلد کنار خود برای پیشرفت داشته باشد.

در این راستا پیشنهاد ما استفاده از تیم تخصصی مشاوره مالی ومالیاتی برای کاهش مخاطرات ناشی از عدم آگاهی در این حوزه است. به طور کلی  تیم ما بعنوان یک مدیرمالی به شما کمک می‌کند تا:

  • پاسخ ابهامات مالی،مالیاتی و بیمه خود را بیابید.
  • با اطلاع از قوانین مرتبط، دانش و تجربه مالی و مالیاتی خود را افزایش دهید.
  • با پیشرفت و کسب آگاهی در حوزه مالی، به درآمد بالا دسترسی پیدا خواهید کرد.

 

شماره تماس مشاور موسسه صام: 02191013862

نحوه استفاده از خدمات پنل مشاوره

با خرید اشتراک این پنل، می توانید سوالات و ابهامات خود را با کارشناسان موسسه صام درمیان گذاشته و در کوتاهترین زمان، نتیجه بگیرید.

  • ارائه خدمات در قالب تیکت و از طریق سایت صورت می‌گیرد.
  • مخاطبین ابتدا نسبت به انتخاب دسته بندی موضوعی سوالات مالیاتی خود از طریق کادر در نظر گرفته شده اقدام نموده و سپس مساله و ابهام خود را مطرح می‌نمایند.
  • با توجه به محدودیت زمانی کارشناسان، زمان مجاز ثبت تیکت از ساعت 8 الی 16 بوده و کارشناسان مجموعه در کوتاهترین زمان (12 الی 24 ساعت پس از ثبت تیکت) پاسخ را ارسال می‌نمایند.
  • در صورت ارسال تیکت در غیر از ساعات اعلامی، مبنای محاسبه پاسخگویی از ابتدای بازه روز بعد خواهد بود.
  • در طرح پایه، تنها راه ارتباطی ثبت تیکت می باشد اما در سایر سطوح، کاربر مربوطه امکان انتخاب تماس تلفنی با کارشناس را نیز خواهد داشت.

هنوز مطمئن نیستید؟

در صورتی که هنوز برای خرید اشتراک پنل مشاوره تصمیم خود را نگرفته اید یا نیاز به توضیح بیشتری دارید، فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

"*" indicates required fields

سوالات متداول

تیکت (Ticket) یک اصطلاح بین المللی برای پرسیدن سوال به صورت کتبی در قالب یک نامه رسمی از واحد پشتیبانی جهت رفع مشکل پیش آمده است. ارسال تیکت از مزیت های بسیاری برخوردار است از جمله:

  • تاریخچه تیکت ها همیشه حفظ می شود.
  • نیازی به درخواست مکرر از جانب کاربر نیست.
  • به علت مکتوب بودن پاسخ ها به راحتی می توان تمامی موارد گفته شده در تیکت را بررسی کرد.
  • از دیگر مزایای ارسال تیکت این است که در جریان بررسی می توان رضایت مشتری را سنجید و بهترین خدمات را متناسب با سوابق مشکلات کاربر ارائه داد.
  • هنگام ارسال تیکت سرویس مربوطه قابل انتخاب است و پشتیبان بدین وسیله راحت تر می تواند زوایای مختلف مسئله را دیده و بررسی نماید.

شماره تماس موسسه صام 91013862

برای ارسال تیکت تنها کافیست وارد حساب کاربری خود شوید و روی منوی “ارسال تیکت جدید” کلیک نمایید. در صفحه جدید، یک “عنوان” برای سوال خود در نظر گرفته و نسبت به انتخاب “نوع تیکت” (دسته بندی موضوعی) اقدام نمائید. در قسمت “محتوای تیکت” متن سوال خود را با توضیح کافی بیان کنید. در صورتی که تصویر یا فایلی هم می خواهید پیوست نمایید از کادر ذیل محتوا، فایل خود را انتخاب نموده و در انتها دکمه “ارسال” را کلیک نمایید.
ضمنا شما می توانید، همزمان نسبت به ارسال فایل صوتی اقدام کنید.

مدت زمان پاسخ گویی به تیکت پشیبانی 12 الی 24 ساعت است. بدین معنی که تیکت‌های پشتیبانی که در این زمان ارسال می‌شود، 24 الی 48 ساعت بعد از ارسال تیکت شما، پاسخ به صورت کامل برای شما ارسال می‌شود.

  • هنگام ارسال تیکت پشیبانی مشکل خود را به صورت کامل شرح دهید تا کارشناس مشکل شما را بهتر درک کند و پاسخ دقیق به سوال شما ارسال کند.
  • در صورتی که پاسخ دریافت شده مشکل شما را حل ننمود می توانید مجددا در ادامه همان تیکت، درخواست خود را ارسال فرمایید. این فرآیند را می توانید تا زمان حل شدن کامل مشکل تکرار نمایید و از بازگشایی تیکت جدید خودداری نمایید.
  • در استفاده از سیستم پشتیبانی تنها از حروف و زبان فارسی استفاده شود. استفاده از حروف انگلیسی برای زبان فارسی (فینگلیش) مطلوب نمی باشد.

در پنل های یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله، امکان ثبت درخواست تماس در سامانه موجود است. هنگام ارسال تکیت، پس از انتخاب نوع محصول، گزینه درخواست تماس فعال می گردد که شما می توانید با فعال کردن این گزینه، با کارشناس مربوطه به شکل تلفنی ارتباط برقرار کرده و جواب سوال خود را دریافت نمائید.
لازم به ذکر است که برقراری تماس از سمت کارشناسان مجموعه صورت می‌گیرد.

مشاوره حضوری برای اشخاص ساکن تهران یا افرادی که محدودیت تردد ندارند، با هماهنگی قبلی در محل موسسه صام انجام می گردد. عزیزان ساکن شهرستان که امکان حضور در محل را ندارند، می توانند با مشخص کردن زمان مناسب، از طرق مجازی (واتساپ، اسکای روم و …) با کارشناس مجموعه در ارتباط باشند.

4.7/5 - (4 امتیاز)
question